22.05.10 г.

Внимание хард диск. Хапе!



Ухапа ме един хард диск. Доста злобен – от тези външните, безпризорните - които скитат по улиците на глутници. Чудя се, защо не ги прибират някъде, а ги оставят на свобода да тормозят случайни минувачи като мен.

Както се прибирах от офиса към нас онази вечер, гадинката ме издебна иззад едно дърво и ми се нахвърли. Захапа ме за крака и докато се усетя какво става, крайникът ми заприлича на бучка френско сирене. А хард диск като захапе – не пуска. Челюстите му са като на булдог – хванат ли мръвка, заключват се и държат, докато не отхапят.

Досега са ме хапали какви ли не флашки, но те са бял кахър. Не боли толкова – флашките са дребни и почти безвредни. Най-много някой вирус да ти докарат, но някакси се преживява. Ъпдейтваш си антивирусната и си готов. Но с хард дисковете е опасно. Напоследък обикалят навсякъде. И все едни такива нервни, озлобени. Просто не знаеш в кой момент ще ти скочат...

Хора, не оставяйте хард дисковете си безпризорни на улицата! И като ги извеждате на разходка, слагайте им намордници.

1 коментар: